چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۲۳:۱۲

افزایش ١١٤ درصدی صادرات میعانات گازی از پارس جنوبی

باشگاه خبری فراساحل: در پنج ماه نخست امسال هشت میلیون و هفتصد و شش هزار و دویست و پنجاه و دو تن میعانات گازی به ارزش سه میلیارد و پانصد و نود و هشت میلیون و پنجاه و سه هزار و پانصد و هشتاد دلار از پارس جنوبی به خارج از ایران صادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر وزن ١١٤ و ارزش ٧٦ درصد افزایش داشته است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به  نقل از شانا، احمد پورحیدر مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، درباره وضع صادرات میعانات گازی پارس جنوبی اظهار کرد: ١٢ میلیون و ٢٠٢ هزار و ٦٣٧ تن کالای غیر نفتی شامل محصولات تولیدی منطقه به ارزش بیش از پنج میلیارد و ٥٦٤ میلیون ٤٦١ هزار و ٧٣٦ دلار به خارج از کشور صادر شده است.


مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: صدور این میزان از محصولات، در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی و ارزش به ترتیب ١٠٨ و ٦١ درصد رشد نشان می‌دهد. وی گفت: در مجموع در مدت یاد شده بیش از ٢٠ میلیون و ٩٠٨ هزار و ٨٨٩ تن کالا شامل میعانات گازی، پلی اتیلن سبک و سنگین، بوتان، پروپان، بوتن١، مونو و دی اتیلن گلایکول، بوتادین ١و٣، متانول، جامبوواکس، پارازایلین، اورتوزایلین، پلی پروپیلن، استایرن مونومر، هوی اند، نفتا، گاز آمونیاک، کود اور و رافینیت به ارزش بیش از ٩ میلیارد ١٦٢ میلیون و ٥١٥ هزار و ٣١٦ دلار از این منطقه به خارج از کشور صادر شده است. مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: صادرات این محصولات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی و ارزش به ترتیب ١١٠ و ٦٧ درصد افزایش داشت. پورحیدر، درباره خریداران محصولات پارس جنوبی نیز گفت: این محصولات بیشتر به کشورهای چین، ژاپن، امارات متحده عربی، افغانستان، آذربایجان، ترکیه و هندوستان صادر شده است.



  کد خبر : 2245
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :